Ik blog regelmatig over het schrijven van begrijpelijke en prettig leesbare teksten. Maar geef ook tips over het bereiken van je klanten, praktisch en concreet.

Je vindt hier de laatste blogs, maar via een van de aangeklikte blogs kun je zoeken op onderwerp en er nog veel meer lezen.

Schrijven voor een website: snel overtuigen in het kwadraat

Mijn schrijfstijl was degelijk, volledig, wollig ook. En vooral niet to-the-point. Een interne memo aan mijn beleidscollega’s kon zo maar 2 A4-tjes beslaan. Een projectvoorstel aan de Raad van Bestuur bestond al gauw uit 5 pagina’s met veel herhalingen. Inmiddels...

Een communicatieplan voor je evenement? Een must!

Ik ben hard aan vakantie toe. Ik trek steeds witter weg, de wekker gaat steeds vroeger en de werkdag duurt steeds langer. Ik doe wel goede zaken de laatste maanden. En heb ontzettend leuke opdrachten die ik voor diverse ondernemers en stichtingen mag uitvoeren. Ik...

Een betrouwbare nieuwsbrief: je kan er de klok op gelijkzetten

Misschien zit je er al even op te wachten? Misschien ben je teleurgesteld of vind je me onprofessioneel? Of misschien heb je ‘m helemaal niet gemist en ben je blij verrast met weer een bericht vandaag? Mijn tweewekelijkse nieuwsbrief is te laat bij je gearriveerd. En...